Ostmine

Kuidas toimub tellimine?

Tellimine on lihtne – vali soovitud tooted, lisa need ostukorvi ja suundu kassasse. Sisesta oma andmed, vali tarneviis ning tasu tellimuse eest. Peale makse sooritamist saad kinnituse e-mailile.

Kas osta saab rahvusvaheliselt?

Jah, oleme avatud ostmisele Euroopas

Kui kiiresti minu tellimus kohale jõuab?

Tavaliselt postitame tellimused 1–2 tööpäeva jooksul. Kohaletoimetamine võtab üldjuhul 2–4 tööpäeva, sõltuvalt piirkonnast ja valitud tarneviisist.

Maksmine

Milliseid makseviise te e-poes aktsepteerite?

Meie e-poes saab tasuda turvaliselt läbi pangalingi (Swedbank, SEB, LHV, Coop jne), krediitkaardi, Apple Pay / Google Pay, Pay Pal või arve alusel. Valiku saad teha kassas.

Kas minu makseandmed on kaitstud?

Jah, kõik maksed toimuvad läbi turvalise ja krüpteeritud makselahenduse. Me ei salvesta Sinu kaardiandmeid ega edasta neid kolmandatele osapooltele.

Tagastus

Kuidas saan tagastuse teha?

Võta meiega esmalt ühendust e-posti või telefoni teel. Me juhendame Sind edasi ja anname info, kuidas toode meile tagasi saata. 

Kui kiiresti saan raha tagasi?

Peale tagastuse kättesaamist või probleemi kinnitamist teeme tagasimakse 7 tööpäeva jooksul samale makseviisile, millega tellimus tasuti.

Kas ma pean tagastuskulu ise maksma?

Kui tegemist on meie veaga (vale toode, kahjustus), katame meie kõik kulud. Kui tagastad toote lihtsalt ümbermõtlemise tõttu , jäävad tagastuskulud Sinu kanda.

Updating
  • Ostukorvis ei ole tooteid.